top of page

12 ting om mig-udfordringen


@Vingummi har (næsten) tagget mig i den her leg, så jeg tænkte, at jeg ville være med i den. Det kunne være sjovt at være en del af det her community :) 1. Jeg bor på Færøerne, men vil gerne flytte til København. 2. Jeg har en terrier ved navn Bobby. 3. Jeg er bange for køer, fordi jeg engang blev bidt i bagdelen af en. 4. Jeg er vild med lakrids, men vingummi siger mig ikke noget. 5. Jeg er fan af Harry Potter og den type film, men Ringenes Herre siger mig ikke noget. 6. Skulle jeg vælge imellem at se Simpsons og Family Guy, ville jeg vælge Family Guy. 7. Jeg cykler tit, men farer lige så tit vild. jeg har bare ikke noget indre kort. 8. Jeg bruger meget sjældent smukker. 9. Jeg ville elske at leve af at være hundetræner, men det kan næppe lade sig gøre. 10. Jeg har tidligere spillet the sims, men gør det ikke rigtig mere. 11. Jeg er glad for at synge, og gør det tit. 12. Jeg bruger ikke Facebook. Mest Tumblr og den slags.

Hov jeg skal vidst også tagge nogen. Kender ikke så mange, så det bliver dem fra Hyggesnak-tråden: @Spørgsmålstegnet, @Marzia H. & @M.v.W.

QUEEN OF WHAT?
TAGS
Ingen tags endnu.
FOLLOW ME
  • com.movellas.app-w250
  • Facebook Social Icon
  • Tumblr Social Icon
bottom of page